2010. július 5., hétfő

Itt vagyok

Végre visszatérhetek:) Olvasgattam a blogomat, s közben rádöbbentem, hogy milyen régen nem főztem, illetve amit főztem, időhiány miatt nem töltöttem fel. Hmm... remélem ez már máshogyan lesz.

Első és legfontosabb hír, hogy leállamvizsgáztam :) :) :) Nagyon boldog vagyok :) Egész jók lettek az eredmények, szóval elégedett vagyok :) Az iskola, a barátok nagyon fognak hiányozni, de majd kitalálok valamit, hogy megint tanulhassak, okosodjak :))

Kép innen.

Az év első féléve elég sűrűre sikeredett, de nem bánom, minden akadályt (remélem) jól vettem. :) 

Februárban kezdődött a Jászkun kapitányok nyomában projekt "reklámozása".  Amelynek keretében kiállítottam, Budapesten, Debrecenben, Szolnokon, Veszprémben., s  Tisza-tavi Road-Show keretein belül Szombathelyen is.

Közigazgatási alapvizsgát tettem, ami számomra nem volt túl egyszerű... sajnos a fejecském nem nagyon fogja azt a fajta nyers szöveget. 

Szakdolgozatot szerkesztettem, külön köszönet Editnek :) Féléves vizsgákat tettem, amik sikerültek.

Gyakorlati végszigorlaton is túlestem, amihez képest az államvizsga már egyszerűbb történet volt. Többnyire az egész júniusomat Szarvas gyönyörű városában töltöttem a barátaimmal. Jó volt.

Már kipihent aggyal, új arculattal ( dicséret a blogger.com-nak) vetem bele magam, az elmaradt receptek feltöltéséhez, illetve az újabbnál-újabb nyalánkságok elkészítéséhez.


2 megjegyzés:

Bianka írta...

Gratulálok, nagyon jó érzés

Fini írta...

Kedves Bianka! Igen, nagyon jó érzés:) Megérte a 4 év tanulás :)