2009. szeptember 29., kedd

Régről 3. Csirkemell palacsintatésztában, zellerkörettel

"Mint minden nap azon tanakodtam, mit főzzek. Ez lett belőle:
Körethez:
- közepes zellergumó
- 2 db lilahagyma
- egy gerezd fokhagyma
- 1/2 erőspaprika
- margarin
- dl víz
- só, bors
A zellert meghámoztam, majd 5x1x1 centisre vágtam. Margarinon megpirítottam, majd hozzáadtam a felaprított erős-paprikát, a nyolcadokba vágott lila hagymát, sót, borsot, és a vizet. A vizet elpárologtattam róla, picit meg is pirítottam, majd elzártam. Lehet cifrázni édes-csípős chilivel, vagy szójaszósszal is.

Husihoz:
- 0,7 kg csirkemell
- palacsintatészta
- szójaszósz
- fűszerek
A csirkemellet vékony csíkokra vágtam, befűszereztem( ízlés szerint). Lisztből, tejből, egy tojásból palacsintatésztát kevertem.( kell hozzá só, és egy csipet cukor is), majd a masszába belekevertem két evőkanál szójaszószt. A tésztába belemártottam a csirkemellet, forró olajban kisütöttem.

A főételt a körettel lehet külön, és lehet összekavartan is fogyasztani.

Nincsenek megjegyzések: