2009. szeptember 8., kedd

Sörös tésztában sült csirkeszárnyak

A tegnapi napon böngésztem a neten jobbnál, jobb recepteket láttam, s ezen akadt meg a szemem, Ottisnak köszönhetem e csodálatos ebédet. :) (Köszi Ottis a receptet!)

Hozzávalók. 10-15 csirkeszárny, 15 dkg liszt, 2 dl sör, 2 db tojás 1 evőkanál olaj, só, bors, fűszerpaprika. A sütéshez olaj.

A csirkeszárnyakról lehúztam a bőrt, ugyanis nem szeretem, meg sajnos nem az udvaron rohangáló csirkék közül vágtunk egyet, hanem valamelyik multiban vett csirkeszárnyról lévén szó. Jól besóztam, borsoztam, míg a tésztát elkészítettem, addig állni hagytam.

A tésztához, kimértem a lisztet, a 2 dl sört, amit csomómentesen elkevertem, majd beledobtam a két tojást, olajat, sót borsot, egy pici fűszerpaprikát. A tésztának a palacsinta tésztánál sűrűbnek kell lennie. (Szerintem lehet jó ízesre készíteni a bundáját, mert nagyon finom).
A csirkeszárnyat, megforgattam lisztben, majd jól belemártogattam a sörös masszába, ezután zutty bele az olajba. Lassú tűzön kell sütni, hogy a husi is átsüljön. Mikor szép piros kiszedtem, lecsöpögtettem róla az olajat, s már lehetett is fogyasztani.

Nekem elég sok tészta megmaradt, de nem estem kétségbe, így gyorsan dobtam bele ételízesítőt, még egy kis sót, és magában kisütöttem a végén. (Az is mind elfogyott savanyú káposztával).

Kedves párom, amikor falatozta a szárnyakat, csak az első szárny elfogyasztása után mertem bevallani, hogy ebben sör van... utálja a sört..viszont úgy látom sült formájában bejött neki :))

Ez a recept nagyon tetszik... mindenki jól jár... :) A fennmaradó sört elfogyasztottam... Milyen jó, hogy minden ételt is italt szeretek:))

2 megjegyzés:

Ottis írta...

Örülök, nagyon, hogy ízlett! És annak is hogy találtál kedvedre való receptet nálam!

Fini írta...

Sok olyan recepted van, amit alig várok, hogy kipróbálhassak :).