2009. július 8., szerda

Egyik sikerül, a másik...

Egy nagyon meleg nyári estén kivettem egy egész csirkét, hogy majd valami nagyon fincsiséget alkotok belőle... majdnem sikerült. :D Ilyen mostanában nem nagyon fordult velem elő, hogy valami ne sikerüljön. Biztos a lelki állapotom is rátesz egy lapáttal a félig sikertelenségre.

Adott volt egy egész csirke, amit mindig szétszedek, mert nem szeretem a csirkemellet, sem egészben sütve, sem pörköltben megfőzve.

A sikeres recept:
Csirkemellet csíkokra vágtam, befűszereztem, vágtam fel egy lilahagymát, paradicsomot, paprikát. Forró serpenyőben elkezdtem pirítani. Eközben felfedeztem egy félig megevett ananászkonzervet...hmmm... beleteszem.. :) Bele is tettem, pedig nem szeretem az édes-sós összeállítást. Ezt az egészet szép pirosra sütöttem, majd a legvégén, beleraktam kb 10-15 dkg sajtot. Addig kevergettem még a sajt elolvadt.

A sikertelen recept.
A csirke többi részét, jól befűszereztem, tepsibe raktam, öntöttem rá egy kanálnyi olajat, és kb 2 dl vizet, majd alufóliával lefedtem, és betoltam a sütőbe. Pároltam, majd mikor puha lett a husi, grillezni kezdtem. ekkor már olya 23 óra körül volt az idő... :(. Szép piros lett, kiszedtem a tepsiből, fincsi illata is volt. Másnap kivettük a hűtőből farkas éhesen és láss csodát, ehetetlen volt... még ketchuppal sem lehetett agyonütni... szóval ez a rész landolt a kukában.

van ez így, hogy nem sikerül... :D Nembaj, ma azért is csinálok egy pörköltet valami főzelékkel.:)) Vagy eszek egy kínait valahol :)

Nincsenek megjegyzések: